Masterclasses Spaanse AGF markt tijdens internationale vakbeurs Fruit Attraction 23-25 okt. Madrid

Speciaal voor innovatieve bedrijven en startups die de internationale markt op willen, organiseren Meetin(g)Spain, Españu Global en CongresArchitect dit jaar tijdens Fruit Attraction een beursprogramma met masterclasses en workshops.

Meetin(g) Spain
Beeld: website Meetin(g) Spain

Op 23 oktober zal Inge Heetvelt van Españu Global een workshop geven over “uw voorbereiding op de Spaanse markt” met praktische informatie en handvatten. In de workshop komt aan de orde welke kansen er liggen op de Spaanse markt, welke stappen men moet zetten maar ook welke financieringsmogelijkheden er zijn. Inge is cultureel antropoloog, econoom en export specialist bij Españu Global.

Op 24 oktober zal Rob van Nes een masterclass verzorgen. Hij is internationaal strateeg en heeft in die hoedanigheid vele bedrijven geholpen bij hun internationale marktentree. Heel belangrijk voor het welslagen van een internationale samenwerking is het besef van de culturele verschillen van beide partijen. In de Masterclass Business Cultures Spain vs Netherlands krijgt men via het model van Lewis heldere inzichten hoe de communicatie kan worden geoptimaliseerd om daarmee samenwerkingen een impuls te kunnen geven.

De jaarlijkse internationale Fruit Attraction beurs is een snel groeiende beurs met 1.600 exposanten en 70.000 bezoekers uit maar liefst 120 landen en een groot aanbod uit Zuid-Amerika. De beurs wordt medegeorganiseerd door FEPEX, de Spaanse overkoepelende federatie van alle telers-, producenten- en handelsverenigingen in de AGF sector.

Meer informatie over de workshop en masterclass kunt u vinden via de website van Meetin(g) Spain.